Hvis du ønsker at afmelde din tid, kontakt os venligst pr. tlf. eller slet din tid via min læge-app' en. 

På forhånd tak

 

TID, RECEPT OG E-MAIL

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Tidsbestilling
AKUTTID: Ring om morgenen mellem 8-9.  Vi har akuttider alle hverdage, som bliver aktive på selve dagen. 

ALMINDELIG TIDSBESTILLING: Ring efter kl 9 (se forsiden), eller bestil på nettet.
 
TIDSBESTILLING PÅ NETTET . Du har tiden, når den er reserveret.
 
Det er vigtig at: 

* Booke tiden i relevant cpr. nr. Børn oprettes med egen bruger (brug evt. Min Læge-app' en, hvor du skal skifte profil øverst i højre hjørne - obs. kun børn under 15 år)
* Skrive årsagen til din tidsbestilling.        

Som noget nyt skal kørekortsattesten sendes elektronisk. Du skal derfor hjemmefra logge på borger.dk, hvor du udfylder del A af lægeattesten. Attesten bliver dernæst sendt elektronisk til lægehuset, og lægen kan udfylde del B sammen med dig til konsultationen.  
         

Du kan se aftalen på hjemmesiden, MEN hvis der står aftaler på mærkelige tidspunkter, du ikke selv har aftalt, er det fordi, vi har sat en påmindelse til os selv, om at følge op på noget, der vedrører dig.
Der skal du selvfølgelig ikke møde op.


Visse undersøgelser egner sig IKKE til tidsbestilling på nettet:
* Børneundersøgelse med vaccination eller høreprøve
* 1. graviditetsundersøgelse

* Operationer
* Opgaver, der kræver både læge og sygeplejerske samme dag.
* Kørekort hvis du er over 70år
* Attester er derudover uegnede til online tidsbestilling, da der er stor forskel på, hvor lang tid der skal sættes af.     
 
KONSULTATION: Som hovedregel kan vi kun nå 1-2 spørgsmål pr. konsultation (15min). Det er nødvendigt med denne begrænsning for at kunne gøre et grundigt stykke arbejde.
 
FORSINKELSE: Vær opmærksom på, at du ikke kan være sikker på at blive set, hvis du er mere end 10 minutter forsinket. Dette af hensyn til lægens arbejde og de andre patienter, der måtte vente.

Recept
Kan fornyes pr. telefon, via nettet, eller ved personligt fremmøde.
 
TELEFON: Almindelig receptfornyelse foregår telefonisk efter kl 9. Ved visse typer medicin vil det evt være nødvendigt at kontakte lægen direkte ml. 8-9.
 
MEDICIN PÅ NETTET: (via fanen "kontakt klinikken")
Vi får som oftest lavet recepterne førstkommende hverdag eller dagen efter. Det er personalet, der fornyer medicin, og i visse situationer bliver vi nødt til at afvise medicinbestillinger - i så fald må du evt sende en mail til lægen, eller ringe om morgenen mellem 8-9.
OBS: Du har ikke fået medicin eller tid, før du har modtaget et positivt svar fra os.
Du skal modtage et positivt svar på din bestilling, før du kan regne med at hente medicin eller have opnået en tid.
 
MORFIN, ADHD, SOVE- OG BEROLIGENDE MEDICIN: Skal fornyes af lægen. 

 
E-mail:

Via fanen "kontakt klinikken". Svaret læser du ved at gå ind på hjemmesiden og logge dig ind med din kode eller MitID. Du vil få en e-mail om, at du har fået et svar.
Da alle i lægehuset kan se e-mailene, har vi mulighed for, at en anden kan svare, hvis den du sendte den til ikke er på arbejde.
Vær opmærksom på, at der kan være flere dages ekspedition på e-mail konsultationer, -det egner sig derfor ikke til akutte problemer, eller spørgsmål der på anden måde haster.